Blogg paus ??

Huvudet upp och fötterna ner men det som finns på insidan stannar där och kommer inte hit ut... än!

Hade tänkt att sluta blogga ett tag men , fortsätter skriva mitt ytliga ett tag till!!

4 natten utan sömn... less!!

Svettades på gymmet idag me :)

Handlade!

städade när jag kom hem!

Tog hand om hästarna!

Åt lunch och läste posten!

Hämtade william på skolan åkte till vindeln, han drog ut en tand samt hämtade sina glasögon, endast 2655 kr....

Hämtade dom andra , åkte hem och lagade ungstekt falukorv och potatis!
sandra åt ingen middag! det dög inte idag ? och jag tycker att det är verkligen korv som korv men tydligen inte, så klart ville hon ha någe annat men då sa jag NEJ, hon och william är så stor nu och det var verkligen ingen konstig mat så då fick hon välja. äta eller va utan!!

Jag har tagit hand om barnen ikväll medans t har grejat i källaren.... vet inte vilket ryck han har fått!

Nu ska jag gotta mig i soffan... lite glass kanske ??

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0