T r ö t t . . . ❤❤❤ KRAMAR PÅ ALLA❤S'DAG❤❤❤

Oj va mina stämband var trött igår efter att pratat i konstant 5 timmar och högt desutom, tur jag drog i mig en selcius dryck så jag höll mig pigg hela kvällen.... var hemma kvart över 10...phu, tur det inte är så ofta man måste ha sådana sena kvällar....

då var det bara att springa igenom dushen, packa ihop lite inför idag och försöka varva ner .. skönt var det att landa i sängen.... trött när väckaren ringde, kan jag säga.... lille bror sover än, hoppas han snart vaknar för vi ska ju åka till stan och göra några ärenden...

Det hade gått bra att ta medecinen igår kväll.... mina hot och den bestämda morsans tjat hade gett resultat :)
Hoppas på en lika duktig gosse idag bara.....

HA EN RIKTIGT BRA DAG!!! ❤ VISST GLÖMMER DU INTE BORT DINA NÄRA IDAG!!❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0