Lite seegt...

... det kändes faktist att det var 3'e dagen på rad jag sprang idag....blir bra med en vilodag imorgon :)
Trode jag inte skulle orka då jag har frysit och vart jätte slö i kroppen idag på jobbet.... tänkt att nu kommer febern till mig oxå men trotsade och åkte å sprang i 30 min..... samt lite snabbt arm jobb... jag skulle behöva en gratis PT..... känner du nån ??? Fasiken va dålig man är på vikter.... skulle vilja ha lite snyggare armar :)

Jag kommer att lägga upp två bilder senare från mobilen på mina sjukt stora arm muskler....haha, jag vill inte ha större muskler men snyggare 'konturer' eller kanske mindre underhuds fett ;) HUR FÅR MAN DET ??

ja ja , skratta inte ihjäl er åt mina snygga pose bilder sen bara :))

Fick... eller fick o fick ... men fick hem ett par jeans och en tröja jag beställt från lindex och satt som handen i hansken ... det tackar vi för :)
Jeans BlåTopp Svart

sen även en tröja som lillebror ska få när han fyller år (med bamse på..)......

Nu har jag nattat barnen och läst saga för elias... alltså denna snart 3 åring är ju för duktig.... jag måste filma honom imorgon då han berättar om bokstäverna... han är jätte duktig!!!

Nä om man ska leta åt nå töör nöttren o sätt se framför dumburken innan sängmonstret tar en.....

Imorgon är det MÅNDAG, ledighet, mys och ridskola som står på schemat!!!

Puss puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0