Ledigt!

Känns att man har jobbat i helgen.... trots det inte var min jobb helg... synd att man måste jobba nästa helg oxå men ska inte klaga , är ju ledig hela veckan ist :)

Igår så hade vi bya möte på fm sen efter lunch åkte vi till vindeln och på badhuset... mke folk och varmt och skönt, han basta lite oxå innan jaf var tvungen att åka på jobbet!

Gymmet och sprang det jag orkade i 40 min.... skönt.. efteråt förståss :)
Ica och hämtade william som vart hos morfar sen åkte vi hem och åt skink sallad, jag duchade och damsugade , bytte sängkläder och lite sådant, william läste läxa och spelade dator en stund!

Hämtade sandra och elias  och elias hade haft en sämre dag idag på dagis, varit väldigt lessen och egenyttig, nu sov han och det är inte vanligt så jag anade lite sjukdom och så var det... feber, 38.2  så han var lite trött och hängig men åt endå bra när jag hade stekt pannkakor....

sen åkte jag o sandra till vindeln och ridskolan, teori idag sen hem....

stallet lite mys me silver och mockade .....

Kom in och han mysa lite me feberkillen som ringde och berättade 1 sak för mormor ;)
, nu sover dom små och jag ska äntligen unna mig en Apelsin :)))

Ha de gott, kram ( ps... imorgon är vi leeediga och jag ska ta hand om sjuklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0