Glass med seeg maräng igår var mättande oc...

Glass med seeg maräng igår var mättande och super gött! Febern kom som ett brev på posten i går... William var den drabbade, sen imorse så hade båda flickorna det... Men Williams var borta idag, så vi får hoppas hans var kort varig! Skjusdade iaf hem dom lånade barnen innan jag åkte och stod ute en stund och frös... Sen Han jag på gymmet och värmde upp den frusna kroppen på löpbandet i 45 min.... Skönt! Nu har jag sprungit mina 4 gånger i veckan men funderar på ätt klämma in ett pass imorgon me ....för till veckan hinner jag nog inte alla 4 gånger.. ja den som lever får se.... Föresten är det ingen som kan köpa MIG ett löpband??? Snälla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0