Det händer inte så ofta....

Men idag hände det!!!

Kännde redan imorse, ögonen, näsan och en ihållande huvudvärk.... så jag gjorde det jag inte gjort på typ 5 år.... jag var sjuk!!!  Alltså jag skulle ju jobbat i em men kännde att NEJ det går inte... inte så lätt att vara på det jobb jag har med huvudvärk och fruktansvärt trött.... åker man på jobbet vill man ända kunna vara där till någon nytta!!!

Tror jag har vart hemma en gång förut för min egen räkning och då var det magsjuka... men kommer inte riktigt ihåg!! Så typ 1-2 sjukdagar på snart 5 år, ja chefen kan då inte klaga!! sen har jag vabbat nån gång oxå, men eftersom jag inte jobbar så mke vil jag gärna vara på jobbet dom få pass jag har :))

Kan det vara stressen som slår igenom.... barnen har ju vart snoriga i 2 veckor så det är väl inte så konstigt om jag oxå skulle bli lite snuvig nångång!!!

Att inte träna.... jag är sjuk om jag inte ens känner för det ;) vilar och hoppas att jag kan springa mke i ett varmare klimat nästa vecka!!!

Nu räcker det... inte mer än detta och imorgon är allt borta :)

imorgon kväll är det kalas för elias den lilla guldklimpen!!

Vi firade ju tomas födelse dag igår lite konstigt.... men ändå bra då jag o han fick lite egen tid och pizza och handla han vi göra tillsammans oxå :) idag fick han en skjorta och ett present kort av barnen :)

Älskar dig Tomas!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är så jäkla tråkigt att vara sjuk o känna att kroppen inte orkar med. Andreas fick en chock häromkvällen när jag kläckte ur mig: "Jag vill inte ligga här i soffan mer, jag vill träna!"



Haha, har nog aldrig sagts tidigare :)



Men jag vill kunna välja att ligga på soffan eller träna, inte att jag inte får träna bara för att jag är sjuk. Skittrist är det.



Krya på dig, vännen!

2012-02-23 @ 09:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0