snart slut på detta år!

Det nya året ska börja med mke motion och bra mat.
nu stryper jag ner, slut Me olw och choklad.... håller dock att äta ihjäl mig dom sista dagarna så det inte ska finnas någe hemma sen ;)

Min dumma förkylning som är så konstig vill inte ge Me sig... så igår trotsade jag och ställde mig på bandet för 2a gången. det blev 30 min... känns som att det var förra veckan jag sprang sist.Trots att det är ca 6 månader sen... nu jäklar blir det 3 gr i veckan, minst :)

5 kg bort , att bli piggare och orka mer är mitt mål.

Men det blir först att njuta av det goda ikväll , vi har gäster som redan kommit, jag är som vanligt på jobbet än... 1 timme kvar sen blir det hem och låga lite mat. på menyn står det:
skagenkorgar till förrätt.
Oxfile m potatis gratäng sallad bröd.
och sist lite pannacotta :)
mums!
imorgon blir det att packa sen åker vi till fjällen :)

Nu vill jag önska er ett GOTT NYTT ÅR !!@@@:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0