wihoooo

Jag blir så glad och en lycklig mamma när jag slipper bråka :)
Elias åt sin kvällsfika med fil och flingor alldelens själv och i full fart (det tackar jag dagis för...) sen gick vi tillsammans på toan och han stod snällt och gapade så jag fick borsta bort alla tandtroll!!!!! Wihooo,  En bra dag gör att man kan ta 3 jobbiga.... men så härligt , sen gick vi upp i sängen utan bråk men att lillen sen hade svårt att somna kanske man inte kan råda bot på....

Idag eller imorse var sandra en sur grinig tjärring i bilen, hatar sådana mornar.... man blir ju själv inte på bästa humöret :/ I all hast glömde jag mobilen hemma oxå...vad naken man känner sig utan den!!

Jobbade mina 8 timmar sen hade vi personalmöte i 1½ timme....phu, slut i huvudet och i magen när jag kom hem.... åt 2 rostbiffs smörgåsar och sedan tog jag en promenad ner till sjön där restaen av fam var och spikade på bastun... slog in några spikar sen satt jag och njöt i kvälls solen med vattnet vid fötterna - lovley!!

Promenerade hem och gjorde stallet. sen kom barnen och vi gick in kvälls fikade och dom hoppade isäng...

Försöker planera resterande dar av veckan...... bara 3 jobb dar kvar för mig.... eller ska jag säga 4 då det ju är 16 timmar på söndag... suck pust och stön men jag trivs :)

Nu ska jag packa willes gympa påse sen knyta mig... blir en lång dag imorgon då jag skickar barnen me taxin kvart över 7 sen jobbar h´jag till 23.30.... men ska soooova på fredag :)

Go natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0