Tacksamhet!!!

Känner en oendlig tacksamhet, för alla runt mig..... vad skulle jag göra utan er???

Älskar er Mamma & Pappa!!!


Hade en riktig mys kväll med Tomas o sandra igår nere på flotten, ostbricka och vin..
sandra o tomas bastade o badade men kännde att min snuva nog inte skulle må bättre av det så hoppade jag...
Dom körde även vattenskoter och sandra åkte gummiring. Jag njöt av tystnaden och solnedgången!!!


Eftersom man nu är van att stiga upp på morgonen så vaknade jag förståss halv 8... men skönt att kunna ligga och dra sig lite!
Idag ska jag måla naglarna (!!!) För ikväll blir det 40 års fest, tjohoo
Elias lämnade vi hos älskade mamma igår så han får en riktig mormor helg, tjoho sa han oxå :)

Nä, någe mer nyttigt ska jag kanske oxå hinna me idag ;)
Men säger bara LYCKA TILL min son som är i skellefteå me morfar och kör gokart!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0