skriver några rader....

Vilken sommar värme som kommit..... också jobbar man...VA!!! Jäla skit men får njuta av kvällarna ist, sen har jag ifs ett ganska bra jobb och vi är ute en stund varje dag :)

Igår kväll kom vi hem 20.00.... bara att hjälpa sandra isäng och ta in hästarna  sen natt i natt....skönt!!!
Idag efter jobb och middag ute på altan så gjorde vi stallet , vi rakade silver till hälften, fatta att vara russ i denna värme... han ser redan ut som en nalle björn i pälsen nu blev det mke skönare för honom och han sliper svättas vid ridning.

sandra red ut i skogen och jag följde me på fyrhjulingen, vi gjorde några hinder efter en skogsväg och silver hoppade höga fina språng och sandra satt kvar!!! dock ville sandra vara före mig och det var sista biten och förståss tvärstannade silver och vände mot mig... sandra trillade av och slog sin lilla rumpa.... typiskt!! det som hade gått så bra..... nå väl upp i sadeln i gen och vi red hem!

Plockade in gubbar från landet!
Dammsugat och hjälpt sandra att byta säng kläder och damsuga hennes nystädade rum!

Nu är det snart natt.... ska bara slänga mig i duchen..... elias somnade själv i kväll dock gråtandes för vi hade bråkat om tandborstningen - igen!!!!  Varför???  GAAAA!!! Kan han inte bara gapa  och le!!! Hot hi och hot dit... Ja ja, bra att ha faiter så dom lär sig vem som bestämmer..... eller??

Nä... vet ni vad!!! Imorgon är det fredag :) Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni har ingen Karies & Bactus bok? Vi läste den hos sune & vivianne i helgen & efter det pratar Oskar hela tiden att han vill då inte ha så där ont i tänderna som killen i boken får & så är det roligt när vi pratar om att bosta bort de små trollen & deras hus & alla grejer :) Iofs har väl Oskar inte varit svår att borsta på tidigare heller men det kanske ändå kan vara en idé att prova?



Jag kommer förresten upp på festen i helgen, blir skoj! Har du nån musik att ta med? Tror inte jag har det, måste leta i såna fall.



Kramar

2012-08-20 @ 18:56:06
Postat av: Anna

Men så trevligt att du kommer, och redan på torsdag ?? eller ;) Här får man veta typ allt :)

Jo, tandtroll i all ära men ibland funkar det bara inte..... Trots, tror jag det kallas.... :) Det kanske går över!!!

Vi ses, kram

2012-08-20 @ 21:20:25
Postat av: Linda

Haha, ja ryktet går hör jag ;) Jo hade tänkt mig upp på tors, bara det funkar att mamma kan låna ut sin bil t A så dyker vi upp.



Har du planerat vad du ska komma med för mat?



Är du ledig fredag?



Kram!

2012-08-21 @ 12:51:06
Postat av: anna

Jag jobbar em på fredag ... Ska baka ett bröd tänkte jag sen göra en pastasallad. Du då?

2012-08-21 @ 14:09:51
Postat av: Linda

Hade tänkt göra små piroger m spenat & fetaost, får se om jag lyckas, har inte gjort det tidigare. Typiskt mig att testa något nytt när man ska bjuda på det :) Blir spännande att se vad alla hittar på.

2012-08-21 @ 18:49:36
Postat av: Anna

Men det blir väl super!!! Länktar :)

2012-08-22 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0