Respons TACK!

ALLTID KUL ATT FÅ EN LITEN KOMMENTAR DÅ OCH DÅ....... Smygläsare där!!!



Förkylningen håller i sig...
En trevlig dag i fredas då jag och elias åkte till Ratan och hälsade på en kompis över dagen, på väg hem lyckades vi desutom åka och titta på en annan kompis hus som just är nyinköpt!

Fredag kväll, alltså det är så lyxit att bara ha elias hemma att ni fattar inte!! Vi grillade iaf gott och åt en smarrig middag med 2 glas rött ute på altan i solens strålar - lycka!!

Lördag var ju jobbar dag för min del, mina 16 timmar och kännde mig rätt nöjd när jag landade i sängen kl 1 efter att ha kollat till fest prissarna som var i bya stugan, det var nämligen bjuddans med live musik där ock dom var lagomt runda under fötterna :)

Elias kom strax innan 8 och telefonen ringde samtidigt ?? Det var från jobbet och nattpatrullen... Brukaren hade larmat men dom kom inte in i lägenheten ??? slarv fråns vems sida ?? tur att det inte var allvarligt. Får ta tag i det imorgon på jobbet!!!

Kunde förståss inte somna om så nu känner jag mig rätt pömsig efter en varm och solig dag.
Det har varit en lat o härlig dag. Har dammsugit HELA huset. bäddat rent i sängen. Rensat ut gamla försmå sandra kläder som ståt i tvätt stugan. tvättat och städat william o elias rum.
Ridit silver och målat lite lister sen har jag plockat 3 liter blåbär som nu ligger fint i frysen och bara väntar på att få bli blåbärspaj :)

Måste planera lite inför veckan.... kommer att bli en lång vecka. med jobb varje dag för min del sen har jag både lämning och hämtning varje dag utom på onsdag då jag bara hämtar sandra och åker på ridskolan me henne.
Middagar som ska lagas och baran som ska nattas.....phu. Tomas jobbar bara 4 dars vecka vilket INTE GYNNAR MIG det minsta. Men så är det ibland. bara att bita i det sura äpplet.


Promenera eller inte... det är frågan igentligen vill jag sätta mig i soffan och äta chips men hjärnan skriker UUUT!
Kroppen håller nog me den första tänkaren om att vila bort sin förkylning :)
Vi får se...kl är ju bara kvart över 7...

Lilltrölle skull ha het sig te sänga oxå.... dagis väntar ju imöran.

Har din helg vart bra?

Kram


syskon kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0