I dag har jag....

...gjort vadå??

Dagen har runnit iväg. vi började med att bala och göra 6 höselage balar... sen kom regnet!!! suck!!!
Lunch och vävning och målning i hallen!
Skodde silver = värsta träningspasset och svetten formligen ran....
Hjälpte sandra att rida silver vilket gick super tränade lite skänkelvikning och på slutet gick han i form på volten!
Målade kistan varv r 3 och lagade chili corn carne till middag- Mums!

Har tvättat häst shabrak hela dagen i farmors källare :) Min har oxå gått varm då det är en hel del från semestern som behövdes tvättas....
Vad mer har jag hunnit med då??  Bråkat med lillebror om tandborstningen, tjurskallen våran... men jag VANN!!

Nu ska jag skynda i säng..... ska på IKEA imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0