Äntligen en lat dag....

...det var lixsom på tiden på denna semester kan jag ju säga :)
Inga måsten inga jag ska bara.. inga jag måste hinna!!

så efter frukost/lunch gick jag å sandra ut i stallet, hon red ut i skogen och jag o wilma följde me på promenad som sälskap, det blev mke skritt o galopp för hennes o silvers del.... kul!

sen lekte jag lite me elias på hans rum vilket var väldigt uppskattat sen tog vi fika med oss och åkte o fiskade.... dock blev det bara en sketen abbore!!

Middag och sen kom bästa A o L upp hit på lia.... mke surr det var ett tag sen sist :)

Dock så slamsade elias och trillade ner för lill trappen och slog i tänderna, inte så mke blod och det gick snabbt över så hoppas att det inte skadade tänderna nått.....

Nu sover barnen och det ska jag me göra- kram!


Elias åker hö vagn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0