Fy för att handla!

...Det blir alltid dyrt !! varför då? men måste skryta med att vi har haft några bättre månader med mindre mat kostnader nu... men nu kommer påsken och det ''ska'' handlas påsk godis o must... godare lyxigare mat några fler dar än lördag.... så inte konstigt att det drar iväg :)

Igår var en laaaaaaaaaaaat måndag! Elias ville inte ens gå ut så vi latjade inne, tvättade och lekte!
Ridskolan och sandra red fin fint!

Idag så vaknade jag av att william kom kl 5 och klagade över halsen....suck!
Han somnade iaf om men har vart hemma idag, väldans ont i halsen och på em feber....
Jag åkte på möte med vh assistans och blev inte så mke klokare av det men läget är som det är och inte så mke att göra åt det! Imorgon är det min första dag på jobbet- blir spännande!!

Vet ni vad jag gjorde idag ??  jag SPRANG rundan... jag har ju länktat o länktat efter att vägen ska tina fram men nu är det ju snö på den och det verkar aldrig vilja bli vår på riktigt så jag beslutade mig för att jogga vilket var så skönt.... orkade förståss inte jogga alla 4 km , fy farao vad man tappar kondis o muskler på 5 veckor!!!

Nu är jag iaf på G......

Nu blir det en frukt sen sängen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0