Underbar dag med många ++++

Presenter på G :))
William, Elias o morfar!
Fina syster som oxå firades!
Familjen Hedman!!
Min fina kaksiga bror Patrik!
Min fina bror Robert!
Börjar me lite vin till smörgåstårtan :)
Hittade denna härliga bild i kameran :)
Mer bilder från kvällen kommer imorgon, och kanske är du med :)

Oj så trevligt vi hadde igår!!!!
Först massa go fika kalas me underbara.... Jätte fina presenter, bla present kort a'la 800 kr - mket användbart!
Sen mer pengar, behandlingar hos kiropraktiker och en ny skottkärra :) och kanske bäst av allt - en snickare att låna gratis i 2 hela dagar :))))
Oj va jag älskar min familj :)))

Idag har vart en soft dag, ingen liten knatte att ta hand om :/  utan vaknade halv 9, pigg o glad trots intaget igår... lite smörgåstårta till frukost!!!  sen gick jag fina lina o johanna till bönhuset och städade bort allt , jätte skönt att få hjälp :)
sen åkte dom och det blev lugnt här hemma, jag o william o sandra som var trötta o knäckta efter att sovit hos farmor (lite sömn kanske) ,åt lunch och insåg att det var rätt lugnt o skönt utan lillebror för en gångs skull :)

sen , eller jo , sandra red en sväng på fm, sen har jag städat undan hemma o tvättat lite. promenerat runningen för att svettas lite :) och nu väntar jag på pizza :) min halft okloka man drok imorse kl 6 på folkrace tävling i vännäs, dåre!! men  vill man så vill man :)

ikväll kommer det inte att bli många knop gjorda!!!!

TUSEN TACK TILL ER ALLA SOM FÖRGYLLDE FESTEN :))))

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen! Ser ut som du hade en toppendag! Hade varit så kul att vara med, så jäkla surt att jobba helg o nu när vi jobbar varannan helg både lör o sön så är det helt omöjligt att lyckas byta :( Ser fram emot att se fler bilder! :) Kramar

2011-09-12 @ 10:14:08
Postat av: Anna

Linda- ja du missade verkligen en helt underbar fest!!

2011-09-13 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0