Boden!!

Åkte, sent som vanligt men vi han iallafall in på kakel huset i skellefteå, hittade mitt kakel, o klinker, bestälde dock inte då måtten på rummet var kvar hemma.... ja ja men vi ska maila så ska han beställa :)

Men det kommer att bli DYRT.... Fan oxå.... men känner samtidigt att det ska bara göras toan 1 gång i vårat liv så varför inte kosta på det som jag vill ha det då ????

Barnen åt korv på maxi och sedan vidare, mke tjat om att det är lååångt men väl framme så var alla nöjda o glada. Tacos buffe och bus o spring för barnen :)

Dock en tidig kväll tror barnen sov innan 22... vi var vaken en liten stund till men snarkare innan 23...haha, knäckta hjältar!!

Men uppe före 8 ock lite mys sen en enormt goood frukost :)

Lite möte sen bad för hela slanten!!

Sen hann jag gå en sväng på stan, hittade en snygg skjorta :) som jag senare hade på när vi åkte ut till western farmen, barnen älskade att vara där. ellis var dock super trött och fick bäras hela tiden. låg på stolen vid midagen , men fick i sig lite mat o piggnade till lite.

sandra tror jag var först upp på tjuren som sedan fick gå varm :)  william vågade sig oxå upp på den och självklart skulle lille bror oxå åka men han fick bara åka på 1 'ans fart :))))

själv nöjer jag med att jag provade den förra gången vi var där :)

Sedan åkte vi hem me bussen kl 20, kvälls fika och lille bror somnade som en stock och vi andra var lite sosial ett tag men ja typ 22.30 så låg vi iaf i sängarna hela familjen :) haha, ja vi har verkligen sovit i helgen och det har vart såååå skönt!

Ellis vaknade vid 7.30 låg en stund innan frukost... oj va man äter... mer än lunch typ :)

Nå väl sandra var inte på sitt bästa humör idag.... fruktansvärt egunytti.... my gard... vi åkte hemmåt vid 10 men stannade till i luleå, biltema och toy's rus och lite julklapps shopping - va , jo ni läste rätt!!!!!

Fasiken va skönt.... 5 klappar inhandlade :)))))

Barnen var förståss hungrig och fick lunch... dock inte ja o tomas efter denna brak frukost :)

vi stannade på maxi i skellefteå, fikade och handlade lite mat hem till kylskåpet!
Men sen .... sandra har ju varit på gränsen  hela dan, och nu brast det för henne och  för mammi... fasiken vilket utbrått hon hade ock vi hade en väldigt livlig diskution.... och tillslut blev det tillräckligt. och det blev en lugnare resa resten av vägen...

Fasiken... länktar inte tills hon blir tånåring me mens och ännu mer hormoner.... jiises!!

Skönt att komma hem och vi packade upp ALLT som vart me ???? Det är inte vanligt!!! Men gu så skönt att ha det gjort :)

Lagade god söndags middag oxå- fläskfile gryta o pasta, mums!

Sen gick vi ut i stallet , jag tömkörde silver då sandra hade så ont i magen men det var honom gott att få jobba ordentligt!!!

Sen kvälls fika, kvälls läsning och nattning.... nu har jag hunnit se Idol som äntligen börjat om!!!!

Känner mig rätt nöjd med helgen och det bästa av allt är att barnen haft så ofantligt kul!!!! -(kanske dock inte att åka bil så långt , men det måste dom ju ta )

Imorgon var det plötsligt personal möte, men känner att jag vill inte ha ellis på dagis, han ska ju va där tisda, onsda o torsta.... så lite ledigt för stackarn... jo han får va hos värdens bästa mormor en stund!!

sen måste jag hinna till bya huset och börja ställa i ordning....läääääänktar till nästa helg!!!

Puss o kram :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en bra helg! Kommer du ha allt i byahuset, alltså vårt kalas me? :)

2011-09-04 @ 21:25:53
Postat av: Anna

Ne, vi är först hemma ... mke mysigare :)

2011-09-04 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0