Äntligen fredag!!!

Men lillebror är jätte hostig o tät i näsan på morgonen så jag bestämmer att han får vara hemma från dagis...lillvännen!!

vi myser, det stormar och regnar ute..... blä för denna höst! Ingen (fan) ridning idag då jag blir inne med lillebror.... vi har ist stått länge i duchen och sett tv, tänker inte dra damsugaren utan låter mannen göra det i em :) lite fördelning ska det väl vara??

Nu blir det lite lunch, jag är hungrig!! sen åker vi mot vindeln där tomas får ta över lilleman, kanske han har turen att åka lite traktor en stund innan han lessnar....  men ibland måste man vabba, alltså avstå från arbetet för sitt barns bästa!!  Inte jag , inte...nej nej :) haha, jo men skulle viljat börja lite senare men ingen som kan jobba antar jag i 2 timmar så det är bara att finna sig det!

Ha en trevlig helg så höres vi - puss o kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0