Köket har tagit mig hela dagen...

....att städa! urk, och ännu är jag inte klar... har några skåp och lådor oxå som behöver röjas!!!

Men julen är iaf välkommen även i köket nu :)

Tomas väckte mig kl 6 :(  och frågade om ellis fick följa me honom till stan  (på jobb!)  han var lite svår flörtad me på morgonkvisten då han inte hade sovit klart men det gick....
Jag la mig sen efeter att dom stora åkt till skolan o vilade en stund till...mke skönt!!!
sen städade jag köket o rensade överällt satte upp gardiner och gjorde mysigt.
stallet och lite efterrätt bakade jag sen kom dom små hem alla 3 och vi fikade sen lekte vi och städade 2 skåp, sen förberedde vi middan som skulle vara tacos och jag o ellis han stå i duchen en stund.... skönt!

Middas gäster och lite surr ...trevligt!

Nu snart idol och dom små ska få se en liten stund innan kvällen tar dom till sängs.... jag känner av rövinet som passerade min strupe, att man dricker så sällan nu förtiden men billigt , ja det blir det ;)

Imorgon står fogning på mitt schema innan jobb..... naijs!!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0