Snart heeelg!!

Ställer mig på vågen just .....nu, den visar 60.4........ jag springer genast och äter godis!!!!
Haha, jag kan verkligen inte va utan gosaker en längre tid..... men jag har ett dilemma, känner mig less på denna diet just nu..... vet inte riktigt va jag ska ta mig till just nu.... funderar på att gå över på lite gi istellet och fortfarande äta lite kolhydrater och mindre fett.... hmm, jätte svårt.... är ju rädd att om jag nu börjar äta kolhydrater igen så kommer jag gå upp alla 4 kg jag lyckats gå ner på kort tid.....

vilket dilemma jag hamnat i va.... och ni är en del av det :)

Jag tror jag har för lite att göra helt enkelt eller vet ni va... tror det är 30 års krisen....japp, så är det!!!!
jag brukar väl inte annars bry mig.... men det är ganska skönt att inte bära runt på en massa överflödiga kg!!!
jaja, nog om detta!!!!



Elias har vart trött idag, satt länge i soffan o såg tv, vilket gjorde att jag han byta gjord åt mina orkidee'r :)
regnade gjorde det oxå så vi hade en inne dag ända till efter lunch när killen sov och jag han rida o göra stallet!
sedan var vi ute o lekte.

Lagade god tors o räkgryta till middag....mums!

sen har vi haft husvisning av det vita till ett ungt par som verkade trevliga....hästar hade dom oxå! men ja .... det är kanske ett stort steg .... vi får väl'a se!!!

Imorgon är det fredag....jippi!!!   tror dock tomas har bjudit några på middag...hmmm, va ska man då laga ??

på lördag är vi själva bortbjudna på middag - jippi, ska oxå premiär sova i husvagnen, hur det nu ska gå me 3 busiga ungar som aldrig vill somna nu förtiden :)

Hoppas  eran helg blir bra, kram
kommer ni ihåg.... det gör jag :) snart 3 år sen...va tiden rinner i väg!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja sötsuget är ju det värsta som finns! Men du är ju superduktig som håller ut! Klart det kan vara 30-års krisen som spökar, själv kände jag samma sak innan jag fyllde (och det är så konstigt när man aldrig brytt sig tidigare). Nu nojjar jag väl lite men inte alls lika mkt som innan 30-års dagen.



Fick du mitt mail förresten ang den där Blocket annonsen? Lät som nåt som skulle passa Vita huset :)



Kram & Ha en trevlig helg!

2011-05-21 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0