Resume'

Oj en hel vecka har susat förbi..... den har bestått av jobb, hästar, barn, städning, hagbygge och av kolhydrater.... japp har börjat smyga in dom men måste bara säga fy hunsingen va man pruttar av kolisar...hihi

nu blir det en hel vecka av att äta det jag känner för och det ska smaka så gott me vissa saker som tex glass!!

barnen har för ovanlighetens skull vart på dagis alla veckans dagar pga kurs i måndas o jobb .... nu är dom ganska knäckta o ligger som 3 dö sillar i soffan o bara länktar efter fredas myyyyys.... haha, mina små gottegrisar!!!

jag hör hur det gäspas oxå.... efter som vi åker till varberg imorgon så blir det skönt med en tidig kväll för oss alla!!!!   resdag imorgon  men det ska bli så skönt att komma ner dit.... förhoppnings vis får vi okej väder så vi kan hitta på en massa buuuuus!!!!

Nu kom sandra gumman och ska bums ha datorn.... spel står på tur så jag får ge me mig och vänta på karln min som jag hoppas ska komma hem från skogen snart så vi kan äta lite middag, det blir räkpannacotta.... barnen åt vanlig tid- pannkisar!!!   men som sagt det kurrar i magen!!

Kram från oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0