OJDÅ!

Tiden har inte riktigt vart på min sida dom här sista dagarna.... inte så pass att jag hunnit sitta framför datorn iaf ;)

Men tävlingen för sandra gick ju super.... hon va så duktig, lilla tjejen!!!
sedan efter tävlingen ville hon bums hoppa mer så det var bara att ta ut o nu blev det lite högre vi hoppade... jätte duktig tjej, mamma är sååå stolt!!!

Elias sitter ute i sandlådan i detta nu så jag måste springa fram o tillbaks till köksfönstret för att se till att han sitter kvar där och inte vandrar iväg någon annan stanns men han skulle bums vara ute sen jag hämtat dem från dagis :)

mke fix hemma har det blivit.... städ o bort plock sedan ska vi va me på loppis på lördag så det har vart att leta åt saker eller rättare sagt mer kläder som ska föraökas säljas men det är svårt för på ett vis skulle jag vilja ha kvar allt men hallå det ryyyyms inte.... killkläder från wille blir ju kvar ett tag till efter som ellis får ärva det men sandras ska försökas krängas......   skulle kunna spara massor me kläder tillkommamde kusiner men tror samtidigt inte att man vill ärva allt.... men lite ska jag nog kunna stoppa undan!!!

länge sedan jag sprang..... flera veckor sedan och jag har verkligen dragit på det men nu fasiken tog jag mig i kragen idag och sprang rundan... det var förståss jobbigt då kondisen försvinner ganska snabbt ;)

Men nu har jag klockat och ska försöka springa på bättre o bättre tider.... japp lite motivation får man leta efter!
24 minuter tog det idag, första halva på 12.24 o andra, dock några 100 meter kortare tog 11.36.... så bara att klå det nästa gång :)

Men jag äter ju nu LCHF igen utan kolhydrater .... gjorde ju det för ett tag sedan oxå men nu är det på allvar!!! japp ska komma i bikinin i sommar!!!  Första vecka försvann det 2.½ kg.... jag vet att det låter mke, men så är det... mke vätska som också frigörs mm... spännande att se vad vågen visar på lördag för jag har nämligen bestämt att det är på lördagar som jag ställer mig på vågen annars kan man lätt bli beroende....
Men dom säger att första veckan går man ner 2-3 kg sedan ½ kg i veckan.... så vi får hoppas på det eller kanske lite mer... haha, derför fick jag lite panik i dag... tänk om vågen inte visar tillräckligt mke.... jag har ju bestämt mig.... jag ska!!!! 

Fick föresten hem 2 nya tröjor o ett par 'sommar' byxor idag som jag beställt för läääänge sedan, det passade och gjorde min dag!!!!

Tjock pannkakan till barnen piper i ugnen o vill ut så det är bäst att kila............kraaaaaaaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0