Meeeeen!

ser nu att inlägget jag skrivit förra dan inte alls har kommit me.... dessa teknikprylar... man vill ju att dom ska funka!!!

Ja ja, kommer inte riktigt ihåg vad jag skrivit men idag har vart en bra dag , jag o ellis har hunnit me mke
bla. ridit, lekt, sladdat ridbanan, röjt me motorsågen runt ridbanan, mockat i stallet,sprungit rundan och solat lite.... härliga dag!

igår sprang jag ju rundan med sikte på en bättre tid än förra veckan då den var på 24 min.... nu pressade jag mig och kom i ''mål'' på 22...heja heja... men faaan va jobbigt!!
ikväll passande jag på att springa igen men ack vad  tunga ben jag hade.... men pressade första halva så den tiden var bra, andra halvan joggade jag lätt o gick stundvis men hör o häpna så var tiden iaf bättre än första  rundans tid... 23. nånting var det idag... inte illa me tanke på dom trötta benen... vad beror det på, jo kanske pressningen igår  ;)

Tomas kör dynga och jag latar mig i soffan, mina naglar ska få sig en fin sommarfärg :)
kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0