Loppis!!

Dagen på loppis i hällnäs inbringade hela..... håll i er nu..... 630 kr!!!!!  tycker ändå det var bra, dock dålig timmtid men säkert 1 kartång mindre på vägen hem :)))

Grillade kött till middag, mums va gott.... feta ost sås och en god sallad.... kan det bli bättre, jo just en fet bea sås oxå :))

I morse var det ju ''invägning'' och jo jag är väl nöjd av veckan som gott.... dock har jag ju bara sprungit 1 gång och hoppas på fler gånger nästa vecka :)

Iaf så var det - 900g idag och det var väl helt ok. så 3 ½ kg på 2 veckor.... det tar sig!!!!

Nåvål igår då jag gick igenom garderoben för att se om det var något som skulle me på loppisen så hittade jag ett par oanvända jeans me lapp kvar, köpte dem typ i julas men efter som dom var lite för trånga då men på rea så istes jag inte skicka tillbaks dem.... men hallå, igår var dom på gränsen förstora ???  ja men bäst att börja använda dem nu kanske :))  visst är det härligt när kläderna blir för stora ock inte tvärtom.......

Har just pratat me william som e på träningsläger och han verkar ha det bra, full fart hela dagen så jag vet en som kommer att vara slut me efter helgen...haha... så är det att va borta!!

Lillebror har fått kvälls fika och varvar ner me stora maskiner i tv soffan... sandra är ute än o fångar insäkter... snart dax för henne me att börja leta sig innåt :)

känner mig orkeslös just nu...kan bero på dieten... men men bara att bita ihop... en del av mig skriker efter att fara ut o springa medans den största skriker åt mig att sätta mig i tv soffan o inte lyfta ett finger rästen av kvällen..... lutar nog åt den som skriker högst.... soffan!!!!!

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0