Hemma!!!!

Jaha vart börjar vi.... jo i torsdags så var det ansia badpark, sol o bad som gällde hela dagen och grillat till middag, morfar var me o förgyllde barnens dag!

Fredag var det ju gokart för william, han var duktig och det var varmt, vi checkade ut från campingen på morgonen innan vi begav oss till banan för att sedan styra kosingen hemmåt.... borta bra men hemma ..... ja, jo kanske!

Väl hemma var det bara att bära in det viktigaste ur husvagnen, dusha barnen och sedan lägga dem för att sedan packa för folkrace. känndes jobbigt men vä bestämt!

Isäng alldelens för sent och vaknade för tidigt pga lille bror som kom till våran säng!

Jobbigt med 3 barn , två folkrace bilar och nervositet men dagen överlevdes men en rullning och en 2 :a plats i A finalen, inte för att det direkt var någon fait och desutom så var vi bara 5 startande tjejer så.... men jag hade ju gått in i denna tävling för att se det som en träning vilket jag ochså fick, dock kanske det var lite onödigt me en rullning men det var nån som hjälpte mig lite på traven...... inga skaodr förutom en framruta o en kylare, känns därimot lämmen i axlar idag, det är klart det blir ju några kg hängandes i bältet upp o ner :) 

tomas bil fick motor haveri.... men 2 heat vinster han han me :)

Hemma och tacos på kvällen... gott!
Lite social på kvällen me vänner men  oj så trött jag var så det blev en tidig kväll!! (23..?)

Idag har jag burit in lite mer ur husvagnen, men tyvärr mke kvar. klippt gräsmattan o städat undan lite inne. sandra har ridit o tagit hand om silver :) och jag har borstat upp solong!

Fika främmen och nu lagar jag pastacarbonara till middag, tomas o barnen är o tar sig ett dopp i sjön innan middagen.... ska försöka gå runningen ikväll!!



elias på djurparken, körandes elbil - jätte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0