Äntligen har kara sloken fått semester och jag kanske lite avlösning när det gäller dom 3 små vi har :)

Onsadag var det tydligen idag.... vill att dagarna, kvällarna,nätterna ska gå super sakta så att dessa underbara lediga 6 veckor aldrig tar slut!!!!

Meeeeen så lär det ju knappas bli utan på en grisblink har det gått massa veckor och tomas jobbar och sedan börjar barnen skolan och tillsist jag oxå....

Hoppas bara att tomas kan var a ledig lääääänge typ 4 veckor som man brukar så vi hinner göra annatr än bara vara ledig oxå :)

Idag började dagen med lite inne arbete, betala räkningar osv barnen var snälla och lekte. ´rensade kaninburen han vi me innan lunch oxå.  sedan tog vi in hästarna o verkade hovar och
Klippte gräsmatta efter lunch och var ute me ellis så han fick leka lite.

Sedan tog vi med fikat i vagnen och promenerade  runningen, barnen syklade och vi stannade till på badstranden. först hade vi ett gigantiskt bråk eller inte jag men dom två äldre men på något konstigt vis blir det även mitt i slutändan, nu sa jag bara hej då och började gå......  barn och syskon kärlek......Grrrrrrrr

Ja men sedan tog vi oss hem och blev lata, drog dammsugaren och ringde o sa att tomas fick köpa med sig middan hem så det blev grillad kyckling och potatissallad :)  gott!!

sedan städade vi bort och for ner till badstranden igen där barnen fick åka gummiring efter vatten skotern en stund innan vi fick främmande och fika dax.....

Nu sitter dom stora i källaren och ser film medans vi sitter i soffan och äter chips- utan barnens vetskap... hihihi, inte lördag än.... visst!!!!

förkylningen börjar kännas bättre kanske dax att börja löp träna lite igen.... får se hur det känns i kroppen imorn :)

Nu får ni ha er en underbar natt, rätt skönt att det inte längre är såå varmt så det går att sova :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0