Äntligen Fredag!

Njuter av varje semester andetag...........in.... ut, bara andas - solen smeker huden , underbart!

Skulle ju regna idag ?  glatt överaskad så sken solen och på fm blev det lite packning- vet inte hur mke kläder jag burit ut i husvagnen, men bättre att ha för mke än för lite!

Hästarna fick sitt på morgonen oxå :)
Efter lunch så åkte vi alla ner på badstranden för sol o bad sen hemma fikade vi och ellis fick sova lite för han var trött, sandra hade kompis o, wille var oxå med kompis själv drog jag till vindeln för att handla lite små grejer o tanka bilen

Hemma så var det bara att börja med middan på en gång och det blev grillade fläskkotletter o potatisgratäng med en massa grönt- mums

sedan städade vi av gården, plockade ihop leksaker som lille bror drällt över allt sedan åkte vi ner på flotten för lite vatten skoter körning, bad och fiske.... en hel ostkroks påse försvann visst oxå ;)  tur det var fredag !!!

Hemma 21.45, så bara att barnen fick kvällsfika och nu sover dom alla sött, är rätt nöjd me dagen oxå, känner mig trött och nu kommer spänningshuvudvärken tillbaka......  jo jag har ringt men han svarar inte!! kanske semester??  nu åker vi ju lix bort imorgon oxå så det får nog vänta ett tag till :(

det har blivit heeeemskt lite kort tagning på sistånde, får försöka ha den framme mer nu när vi åker till lycksele imorgon..... underbart med lite semester på riktigt!!!! skiter om det regnar nån dag, vi är iaf leeediga från allt!!

Nä nu ska jag ut o kolla på en lada... ja jag vet, knas!!  men så är det ;)  framtida projekt!!!

Saknar fjällen.... ville igentligen oxå vara där ihelgen.... men så är det inte...

Ja ja, puss o go natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0