Så trevligt!

Måndag och hemma.... skönt!!!!

synd bara att jag inte han träna som planerat innan jag var tvungen att åka hem för att avlösa mannen som vart hemma med en liten sjuk kille.....vilken hämsk vinter me sjukdommar som avlöser varann....suck!

handlade iaf :)     sen städade jag när jag kom hem....ovanligt va?? not!! men nu kan man gå på golven utan att fastna iaf :)

Min älskade man fyller 36 år idag, gu så gammal han börjar bli men påminner mig om att jaag oxå fyller 30 snart....fy eller ja vaad ska man säga??  klokare kanske man blir :)

vi ska laga tacos, jag o barnen sen blir det tårta.... lite presenter ska han minsann oxå få, gu va bortskämd han är alltså ;)    tänk om jag fick lika mke när jag fyller ogämt....

jaja, jo just... super trevligt hadde jag iaf i lördags- guld värt!!!!

puss o hej, leverpastej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0