Helgen har susat förbi...

... ja mke trevligt har jag haft i helgen ochh barnen oxå , dom gillar att bli bortskämda av mormor o morfar....

Kalas i går em, elias i centrum och det var såå kul att få nya leksaker och att inte prata om tårta- mmmm va gott!!

trots, jo det är hans nya grej men va gör väl det när man är så söt..*host, host*

idag är det strålande sol o underbart härligt ute- lovley!!!  jag o ellis tog oss en prom på fm, sen lekte vi lite ute o mockade i stallet innan vi gick in för lunch... sen ville killen ooot som han säger men jag tyckte han behövde varva ner liten stund innan sängen ropade , nu sover han och jag kom just in från stallet, har dolat på lite :)

mke på veckans schema så det kommer nog bli mindre bloggande :
mån- jobb på ridskolan ikväll
tisdag- umeå besök . sandra docktorn o förhoppningsvis en ny dator. jobb sen för min del
onsdag- måste fixa klart inför helgen i stallet för silver. möte på kvällen
torsdag- klipptid, jobb
freda- åker vi till fjällen :)

föresten alla intresserade så gick hästen igenom vet. besiktningen idag så v.10 på torsdag kommer min nya häst.... länktar :))))

ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi nån da, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0