Glädje, ångest, mod, bråk, tjat, fattig....

....ja mke snurrar imin hjärna nu inför i helgen som blev lite plötslig på kommen....
vi bestämde nämligen härom dan att åka till övik me barncancerföreningen och bada på lördan och eftersom vi då kört halva vägen och skulle lix behöva åka till ikea här framöver så bestämde vi att vi åker ner fredag och går på ikea på kvällen.....men det blev lite mer som följde me oxå.....

Innan så måste jag hinna besikta hästfinkan eftersom vi ska dra me den , vi har tyvärr ingen annan kåpsläp men man tager vad man haver.... så jag åker till lycksele imorgon bitti o besiktar den....hem hämtar tomas o elias (äter lunch)  åker o hämtar upp barnen i hällnäs sedan rullar vi söderut....

låååååång resa ner...trötta gnälliga barn kan jag tänka mig...hmm, vad ska vi locka me???
Hotell o frukost :) : DYRT!!
ja ikea och förhoppnings vis badrums möbler innan vi åker uppåt pålördag,  badar oss less sedan var det middag på resturangen mamma mia innan vi åker hem och landar hemma ännu tröttare än när vi åkte!!!!

söndag morgon ska jag o barnen åka tillbaks med joker...tomas jobbar....  hem o vända för att sedan åka på jobbet på em...... phu.... vart tog denna helg vägen, känns som den redan är slut fast den inte ens börjat!!!!!

Men tur man är ung ...eller???

så nu kan jag bara önska er alla en riktigt trevlig helg , vi hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0