Bara GLÄDJE o NJUTNING....

....ja , bättre att vara förberädd på en tjat o gnat helg men håll i er nu- Barnen var JÄTTE SNÄLLA!!!!! 
det var såååå skönt och vi hade sååååå trevligt, kanske börjar dom stora bli stora??? 
Åkte ju på fredan efter lunch, hämtade barnen på skolan sen åkte vi non stopp till sunsvall, gick hur bra som helst eller ja jo vi stannade en gång för att pinka :)
Festis o bulle , jogart o banan fikade vi i farten... ellis sov en timme och på slutet togs godis påsen fram o ellis fick faktist en klubba!!!!

Ikea och en korv till dom små för att stilla hungern sedan blev det att gå på ikea i typ 3 timmar, william o sandra stannade en timme på leklandet o ellis var med oss hela tiden- jätte snäll!!!!   helt otroligt- och inge gnat o tjat från dom stora..... middag på ikea innan vi hämtade ut dom stora grejorna vi bestämt oss för att köpa- ja toa stuff.... 

åkte sedan in till sunsvall o på hotellet där vi åt kvälls fika o lite ostkrokar innan vi alla kröp ner under täcket vid 21.30.... myyyyys o lilla ellis var jätte nöjd att få sova i våran säng me mamma o myyysa :)))

Han vaknade en gång vid 4 tiden o sa överaskande - mamma. helt överlycklig o förvånade att jag låg där... han borrade bara ner huvudet på min kudde o mös lite till.....

hotell frukost och sedan åkte vi upp till övik, var där vid 11.30 då käkade vi på max sedan till paradisbadet och laskade enda till 17... jag o ellis gich upp halv 3 . vi gick på stan så han fick sova i vagnen en timme.... men jag hittade massa fina saker :)))

middag på mamma mia, fläskfile pasta till oss stora o pizza till barnen...

hemma runt 21.30.....   hemresan sista bviten var lite mer ''gnällig' om hur långt är det kvar osv men inge nämnvärt jobbigt..... är super nöjd över barnen som skötte sig såååå bra :)))

Måste bara nömna att det är lungt värt att åka på ikea på en freda kväll---- jätte lite folk, typ hela ikea för oss själva ;))

fick med mig hem det jag ville oxå..... det betyder då mke fattigare än jag redan var :(
lite små krams kom förståss oxå me hem :)

william fick en soffa till sitt rum o ny matta o soffbord oxå, så han är NÖJD!

sönda morgon så skjussade jag ju hem joker, tanken var att barnen skulle följa me men det var -25 grader så snälla farmor stälde upp o stannade hemma med dem....

inte göra nått i några timmar mitt på dan innan det var dax att åka på jobbet för mig.....
imorse när jag slutade hade jag medarbetarsamtal med chefen, sedan åkte jag o tränade.... sprang vad jag orkade på löpbandet i 30 min, svettigt- skönt, sen lite armmuskler.....

handla o hem o luncha och städa tills jag måste dra mig för att hämta hem kidsen, phu....

hem laga middag - käka sedan mysa med barnen o skruva ihop soffan o fixa fint på killens rum :)

nu ska dom hoppa isäng, och jag skulle vilja tapetsera i trapphuset men karasluken vill inte det och jag måste ha hjälp!!!!

så det blir fruktsallad och tv'n kanske då ist......

imorgon är det tisdag och william o sandra är lediga från skolan...... matte blir det för w för han räknar lite dåligt på lextionerna så han har fått ta hem.....

tjing, pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0