Varför känns det som det är måndag ??

Ja, men onsdagen har rusat förbi i vanlig takt.... alldelens för snabbt!!

Efter lite stress i morse då elias valde att vilja sova länge så lämnade jag dom på dagis och han i tid till vindeln (halv 10 :)  för att ha personal möte....
 
sen åkte jag gärnet till GYMMET... japp , äntligen tagit tag i mig själv och ser nu gym tiderna som min egen tid!!! Det var såååååå skönt att få svettas lite fastän att jag tog det väldigt lungt första gången och körde bara kondition och lite mage :)

Hemma blev det lite lunch sen hjälpte william mig att sätta upp lite mer utebelysning....blev fint!!

Lagade tjockpannkaka till middag och efter den så blev det att baka pepparkakor och ett fint pepparkaks hus... alltid lika spännande varje år att se hur just vårat hus blir :)

Elias har sovit på dagis och är inte alls trött... hör fortfarande små tassar där uppe..... tur vi har sov morgon imorgon :)  ska försöka städa lite o kanske göra lite jul godis.... sen har sandra med sig en kompis hem från skolan så då kanske vi ska åka släde me silver lite, sen ska jag laga fiskgratäng till middag...mm länktar den är så god :)))

Nä nu tog mina tankar slut...... hopp o hej, leverpastej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0