Hej mitt vinterland...

...nu är du här.... äntligen mer snö!!!!

Det går ju att göra så mke mer bara det kommer lite vitt på backen :)

Sandras kompis som skulle följa me hem idag hade blivit sjuk på skolan så hon kom hem ensam men vi for ut o körde en busig silver... oj va vi tycker det är kul att köra honom.... skulle fått tag på en rockard oxå så vi kan köra när det inte är snö..... blir nog nästa inköp bara vi hittar någon billigare, bättre begagnad!!

liten allmänt städ o plock dag idag.... bakat lite julgodis samt den super goda fiskgratängen till middag....

Efter julkalendern o kvällsfikat så klädde vi granen- fick först svära lite åt han för han var så stor och otymplig så han tippade hela tiden men efter lite hjälp från min man så står den nu och glänser så fint då barnen pyntat den så vacker :))

Imorgon är det fredag- hurra.... nja , jag åker o tränar sen är det jobb för min del :))

Ha en trevlig Fredag - lördag så höres vi!!!

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0