Härliga söndag!

Oj va effektiv jag var i går.... men sjukt trött och fruktansvärt ont i ländryggen när jag äntligen landade i sängen!

Började dagen med att foga golvet i badrummet... gav barnen lunch (sandra var i vindeln hos kompis )
sen var vi ute i 2 timmer och lekte i snön, jag gjorde stallet oxå sen gick vi in och jag städade bort lite fog rester ... sen efter middagen som bestod av julskinka potatisgratäng så jobbade vi på i badrummet , jag skruvade ihop tvättstället och silikonade lite där bakom där det inte syns för är det något jag inte gör snyggt är det att silikona... fy för det!

sen gick jag ut och skodde solong...väldans snyggt blev det trotts typ ryggskott....

sen nattade vi lite barn och sen skruvade jag ihop lådorna vilket var 4 st till badrums skåpert...
tog typ 2 timmar... fy fasiken för ont i ryggen men idag  känns det bra så den var bara fruktansvärt överansträngd!

Idag har jag varit på julbord på kronlund och det smakade super... fanns massa god lax mmmmm

Nu sitter sandra och gör lite läxa, hon ska strax käka lite middag sen drar vi för sista gången ner på klubben för ridlextioner denna termin.....

Hörni, det är snart jul!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ajaj för ond rygg! Du & jag får nog träna magmusklerna tillsammans i jul för jag har precis samma känsla i min rygg o enl naprapaten är det magträning jag ska satsa på. Så det är väl bäst man är duktig o kör igång för ont i ryggen är skit.



Måste säga att du är så ruskigt duktig o effektiv som hinner så mycket om dagarna- Heja dig!



Ses till helgen :) Kraaaaaam

2011-12-20 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0