Bambi på hal is....

Full speckad men mysig helg!!!!

Idag efter jobb blev det städ av huset, sen kom ellis hem(från farmor som passat honom några timmar..) som var hemma från dagis idag då han har lite hosta..
bra han får va hemma o vila upp sig :)

Lunch och lite vila (elias) och jag passade på att göra stallet, och hämta post mm - ute jobbet eftersom han hostar så mke av att anstränga sig och det gör man ju ute! så en inne dag idag :)

Åkte sen o hämtade sandra och åkte till vindeln, william passade ellis på kornvägen medans jag åkte o klipte mig :)
sen var det ridskola medans wille o ellis var kvar hos mormor...
sandra var suuuuper duktig på voltigen i dag!! helt förvånad, super bra balans och jag fick va en stolt mamma :)

Handlade och åkte hem me alla små troll och vi sjöng julsånger hela vägen hem....
känner att tiden inte riktigt är med mig i år..... vi måste ju hinna fixa pepparkakshus o gran pyntning....
handlade idag så jag kan baka lite julgodis :))

Fy fasiken va jag är socker beroende....skulle vilja bli oberoende nuuuuuu... men ska försöka ,hehe, hålla mig tills efter ny år!!!!

Nytt år, nya tag och massor av träning..... pepp pepp!!



sandra gör pirruetter!!

I morgon är en ny spännande dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0