solens strålar....

...är inte alltid posetiva.... dels ser barnen inte tv'n på morgonen för solen lyser in genom fönstret och jag har ingen persien där.... kanske dax att skaffa ??

sedan ser man hur skitiga fönstren är....*suck*  så idag har jag vart duktig och putsat köks och rums fönstren samt bytt gardiner!! DUKTIG JAG :)

I morse så var stina o ellen förbi och lekte en stund, sedan gick vi ut o mockadejag o elias.... efter det så var det lunch och sedan sov lillebror och jag tog fönstren....

stor barnen kom hem och ellis vaknade sen fikade vi och pappsen kom hem tidigare så jag han rida innan middagen vilket gjorde mig GLAD!!! 

Makaroner o köttbullar till middag...gott!!

efter jag städat bort o maten fått landa sprang jag 4 km, känndes i benen att dom jobbat dagen innan oxå...  duchat o nattat barnen.... nu väntar jag tills dom somnat så ska jag gå o släppa in dem 4 benta oxå!!!

Min dag det.....

Föresten, glömde nämna nåt om läkarbesöket jag var på i fredas..... jo det var en cysta som var där inne i magen och som mäst troligt gör att jag har ont.... MEN den var bara 2*2 cm, så dom gör inget åt den, helt ofarlig ska den tydligen vara oxå men han menade på att det kanske var sammanväxtningar från tidigare op som kunde orsaka att det gjorde ont..... göra nått åt det?? Nej nej.... eller jo han tyckte jag skulle försöka me piller men en annan sort.... så jag har väl inget val men tycker inte det känns rätt att jag måste äta piller bara för att inte ha ont i magen..... va?? 

lill bus....

Kommentarer
Postat av: Linda

Jäkla cystor, att de inte bara kan hålla sig borta! P-piller är ju en hel djungel känns det som, A tycker jag ska byta sort nu för att jag blivit Häxan Surtant, ja vad säger man om det? ;)

Funkar det inte med hormonspiral då, den kanske inte påverkar humöret lika mycket?



Putsa fönster är ett riktigt vårtecken tycker jag :) Här skulle det oxå behövas, men vi får väl se när orken är tillräcklig :)

Kram/Linda

2011-04-06 @ 08:12:16
Postat av: Kicki

Jag har samma problem med systor, och ont i magen. Satt in hormon spiral och det fungerar hur bra som helst!

Kicki

2011-04-06 @ 13:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0