skoterutflykt!!

...antingen har jag blivit gammal eller så har vi för många barn för det har blivit så gruvsamt innan man tar sig ut på tur nu för tiden.... varför är det så.... det tar en evighet innan man packat allt o klätt på alla barn och tagit sig iväg....

sen att inte tala om komforten...hmm, ryggskott efter skoterpulkan o alla skuttiga gupp.... tur det inte är sååå ofta vi ger oss iväg men idag hade vi stämt träff med min bror o barnen så vi åkte till storsandsjön (jätte långt,haha) där vi hittade en bra plats, i skogen för det blåste på tok för mke nere på sjön men det blev bra ändå!!

grillade hamburgare o fikade gott...

Ellis somnade på väg hem o sov väl max ½ timme, men så blir det när man ska på tur... bara att ta :)

emme följde me oss hem o lekte...

Grillade fläskfile tillmiddag - mums!

Sedan sprang jag emot patrik som skulle hämta hem emme, jag han 7-8 km, och det är jag stollt över... det var jobbigt men jag pressade mig till max o hade ett jätte bra tempo hela vägen.... nästan så att jag blev förvånad över mig själv ;)  dock har jag nu skavsår, så det blir nog bara 3 spring pass denna vecka men tar nya tag nästa vecka och hoppas hinna me 4 pass :))
det känns i gamm kroppen nu när den håller på att stelna ihop!!

Tomas o barnen har badat badtunna, sedan var det lite spelkväll innan det var dax för dom stora barnen att sova..

snart känner jag att jonblund kommer o hälsar på mig oxå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0