saknar mina pussgurkor!!

....men imorgon em får jag äntligen hämta dem från dagis / fritids.... jag lääänktar!!!

Idag så stod ridning först på tur... men det var ingen bra rid dag... ont i magen, hungrig o hästen var på tårna...
men men , alla dagar kan inte vara perfekt!

åt rostade frallor o lite fil till lunch....jätte bra lunch va... men var sugen just på det!! tur man är vuxen och få bestämma vad man vill stoppa i magen helt själv :)

lite packning har jag börjat me... tvättat en maskin... samt tagit en 45 min promenad!
jätte härligt vår väder ute, kände att mina ben behövde vila från att springa men jag ville iaf röra på fläsket så en promenad det blev!!

nu väntar jag på att kl ska bli lite mer för då måste jag åka o jobba ......igen..... jaja, bara att bita ihop o lee :)
imorgon är det ju FREEEDAG, då jäl´klar ska det mysas me ungarna :)

pussgurka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0