Fjällen!!!!

Älskar att vara i fjällen!!!

Åkte ju i raketfart i måndas, gjorde dock ett stopp i lycksele , jysk o en persienn o orange kuddöverdrag till rummet :)  vi var uppe vid 14 tiden !
vi han både me hoppreps EM och bobrace utför fjället o tacos midda sen på kvällen så körde jag o tomas en skotersväng  utan barn!!!
Tisdag så vaknade vi till strålande sol så vi bestämde fort att det var tärnasjön som gälde ...
bara att packa o komma sig iväg! vi hade en härligt underbar dag och sandra fick 4 fiskar o jag 1... girl power!
strålande sol och ett solbränt face, lovley!
Det blev tunnpankaka till middag och sedan åkte vi o handlade lite käk....

Idag så var det en soft fm då det är ganska jobbigt att vara ute i fjälluften, sedan efter lunch åkte vi till tärna o slalombacken, jag tomas sandra o william....det var tung åkt så det känndes i benen...
ellis stannade hemma me mormor o morfar...

Nu väntar röding till middag och sedan firar vi mamma med lite tårta som fyller år i dag . Grattis!

solens strålar- gud va jag älskar dem här i fjällen och vi har verkligen haft tur me vädret... dock tror jag att det skulle bli sämre i morn... men men vi hittar säkert på¨nått ändå :)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0