Damsugsförsäljare!!!

Dagen började med bullbak för mig o ellis, eller han han bara göra degen sen kom morfar o kidnappade honom men han sken som en sol och det var bara morfar som gälde.... skogen hägrade för dem och jag fick snurra mina bullar själv vilket var ganska skönt!!!!

Lunch och sedan sovdax för ellis, jag gick o målade skåpet 2 gången... skönt att få det gjort...bara ett varv kvar nu då :)

mockade o fixade klart i stallet innan barnen kom hem o ellis vaknade, fikade och sedan hjälpte vi sandra att städa på hennes ostökiga rum.... damsuga uppe o pusta fönstren o sätta upp nya gardiner i vårat sovrum...

Middag , fiskpinnar o mos me sås o morötter.....gott!!

barnen ut me pappan o jag kunde deklarera, damsuga i källaren o ta hand om ren tvätten (nästan allt) , fasiken va bra jag är!!!

kvällsfika o nattning sedan kom det en damsugsförsäljare.... 37 papp, skulle dom ha för vattendammsugaren.... nja , inte riktigt vad våran  ekonomi tillåter!!!

blev ingen löpning idag....det regnade och jag som hade tänkt tvinga mig ut men nä... har sprungit några gånger i regn oxå men det är ju 3 dar kvar av denna vecka... så 2 pass till ska jag kanske hinna få till!!!!

dålig me bilder nu.... ska skärpa mig!!!

hoppas eran dag varit betydelse full......kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

2011-04-08 @ 11:52:17
Postat av: Ida

Haha, ofta man ens skulle tänka tanken att köpa en sååå dyr dammsugare, så roligt är de ju inte att städa! :P Nej vi far nog inte upp till påsk nånting, torde ju inte va så mkt skoterföre kvar eftersom de e så sent.. Men du, när ska Sandra gumman ha sitt sjuårskalas? tänkte att det kan vara bra o veta så vi får schemat att gå ihop... ;)

2011-04-08 @ 11:54:44
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0