Hej o hå...

Mke rejande, bilkörning, städande har det blivit i veckan....
ja igår gjorde jag ju oxå av me massa pengar.....  hittade en gasolgrill på rea!!!!  vi hadde tänkt köpa en sån men har varit lite för snål då dom kostar över 2 lax.... men nu slog jag till trotts grillsesongen är över men vi ska nog hinna med en gång iaf ;)

hyllor till garderoben i hallen, är så less på att allt samlas på golvet o inte har någon plats.... nu ska det bli ändring på det!!!!

Hyllor, skrivbord till williams rum, nu ska mitt gamla kastas bort :))

lådor o förvaring till willíam oxå.... ordning o reda!!!

Handlade på maxi... som vanligt blir det dyyyrt men men blöjor mm kostar ju en del!!

Hämtade barnen på dagis lite tidigare så jag skulle få rå om dom lite innan det var dax att åka på nästa kvällsjobb.... ridskolan!

hej, hejdå... har det varit för mig o tomas i veckan så jag ser verkligen framimot helgen .....
vi ska åka till skellefteå o bo på hotell hela helgen, myyysa, leoslekland, lacerdon, strosa på stan (sandra är mest ivrig på att shoppa- bidrag, någon?)

sen skulle jag ha jobbat på söndag kväll men kände att vi var tvugna att åka så tidigt hem då så jag har tagit semester!!!!  skööööönt!!!

jaja, nog om detta nu ska jag göra ett sista ryck innan jag drar på jobbet, vi höres imorgon.... tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0