Viktigt!!!

Måste bara skrivaner några viktiga saker jag inte vill glömma,vill kunna komma ihåg o berätta små ögonblickför mina barn.....

första grejen idag:
jag hade tidigare torkat på bordet något ellis spillt, sen fick han kasta pappret i skräpkorgen..... inge mer med det tills jag satt på toan oinser att pappret är slut... (toan är tom o utrensat på alla prylar) (fast fanns dock en nödlösning : våtservetter!!) men jag ber ellis snällt att han ska hämta papper åt mig från köksbordet, sont man brukar snyta näsan me säger jag....killen springer glatt in i köket okommer tillbaks med det gamla bortkastade pappret han själv kastar i skräpkorgen tidigare..... sötnosen :)

andra grejen :
klockan är halv 11 ojag tar fram mat ur frysen till killen o stoppar i mickron för att tina... ellis sitter vid bordet o leker.... tomas ringer o,ber om några telefonnr, så jag springer upp o,hämtar det medans jag är där uppe(1-2min) hör jag mickron pipa o en stol styrs.....  jag springer ner , då står min 20 månaders kille på stolen under mickron ,har öppnat den o,vill självklart äta :)   haha, lilla stora killen kan allt!!!

ja ja tänker kanske ni, vist kan det vara farligt oxå.... JAG OM NÅGON VET..... man måste vara före o efter denna snabba lilla kille som hinner vara överallt!!!!!!!  HAN ÄR HEMSK!!!!



I em har ida, syster varit o hälsat på.....mke trevligt!!!! var ganska länge sedan jag träffade henne, blir ju lätt sådåvi bor en liten bit ifrån varann.....  ellis har alltid varit blyg för henne,men idag tog han henne med storm, hennes knä o leka med henne var det som hägrade..... sen blev han lessen då hon skulle åka hem!!!  så IDA, DU MÅSTE KOMMA HIT OFTARE!!!!!   KANSKE VARA BARNVAKT SNART OXÅ ;)

Nä nu ska barnen få kvälls fika o,sedan gå isäng så jag får en liiiten lugn stund för mig själv :)))

Totte har börjat leva om på toan nere :)
kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0