skulle vilja...

.... ha några härliga kort att ge er men kameran är långt borta o inte så flitigt använt på sistonde.....  måste skärpa till oss o förlänga livet genom att minnas lite mer :)

idag eller först i natt- shit vilket oväder det var.... sen i dag har det varit hurvit.... jag o ellis var ute på fm en stund men var båda kall när vi kom in trots mke kläder....

städat övervåningen o bytt sängkläder , städat toan uppe o flyttat dit mer grtejor... nu tomt på toan nere bara tandborstarna kvar.... o dom flyttar vi väl sist!

tvättat som en tok idag..... hela sängen var full me kläder som jag vikt nu i kväll o stoppat in i garderoberna... pust.  
william hade svårt me matte läxan i kväll o jag o min man var lite oense om hur han skulle lära sig att räkna...hm
små barn små bekymmer stora barn................... ja ni vet!

sandras rum har jag oxå letat fram.... hm, nu har hon fått ett val- antingen slutar hon dra ut mat o spån från hamsterburen eller får tumme lisa flytta!!!!!!   får väl se hur många dar det tar ;)

imorgon bler en bloggfri dag... först personalmöte sen vindeln (tror jag tar en lååång promenad) sen ridskolan o jobb....
så natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0