Onsdag- mitt i veckan!!!

Ja, då var den efterlänktade onsdagen här då.... för min del betyder det RIDA lite :)
(jobba ifs oxå) men har nu skjussat barnen på dagis/ fritids. lagat pannkaka så dom ska få sig nån middag närdom kommer hem i em, betalt räkningar o grejat lite..... så om en stund när jag fått något i magen så åker jag först på stallet o,rider 2 hästar, sen hade jag tänkt hinna på gymmet oxå o springa  kanske.... innan jobbet på ridskolan väntar änen gång!!!

 
Igår kväll efter vi vart ute på sen kvälls kvisten o vägt några balar, så kommer jag in o,ska ta mig lite kvälls fika o,krypa upp framför tv.... vad tror ni händer???   jo.. strömavbrott!!!!

så jag fick allt sitta i köket, alldelens tyst, tända ljus o,knapra i mig min knäcke macka o sedan när jag skulle gå upp för att sova tar  jag fram fick lampan o går.....MEN VET NI VAD JAG SER DÄR I MÖRKRET.....JO, PÅ DET SVARTA GOLVET I RUMMET LIGGER DET ETT TJOCKT LAGER AV DAMM.....MASSA FOTSPÅR SOM LEDER TILL SOFFAN OSV....... GAAAAAAAAAAAAA, NEJ DET DAMMADE INTE ALLS NÅTT´ NÄR TOMAS REV INNE PÅ TOAN!!!

ska tillägga att jag dragit dammsugaren o tatt upp det som 'syndes' kanske dags för en bättre dammsugare?
ja så det var ju bara att plocka fram skurmoppen så där 22.15 :))  jätte trevligt!!!

sen sängen!!!


Ja ja, nej nu har jag inte tid att hänga här framför datorn nå mer, men ha en härlig onsdag- det tänker jag ha!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0