Mardröm!

I går var min 6 åriga tjej en prinsessa...... idag är hon en trotsig, skrikandes mardröm......varför?

vet snart inte hur jag ska hantera henne.... hon han verkligen vara hemsk, inget hjälper o allt själper känns det som.....   tips?

tror vi ska vara stenhård o köra 'arrest' på sitt rum tills hon lugnat sig....  det värsta är att det går över lika fort som det kom, men kan vara väldigt många gånger o väldigt högljut ibland.... hon kommer att bli den där hemska trotsiga tonåringen redan innan tonåren har kommit..... suck!

jag vill inte ha ett bråkigt förhållande, jag vill vara den älskvärda mamman , kunna samtala o ha roligt tillsammans- det är mitt mål, och jag ska göra allt för att nå dit men ibland känns det bara pest o pina och man vill ringa nanny akuten!!!!

6års trots.... JA det är ju det hon är inne i..... eller hur!!!!!

Nåväl, jag har myst med lillebror hela dagen idag.... känns som att han behövde få leka o rå om mamma hela dagen idag då det blir dagis resten av veckans dagar.....

snöat har det istort sett gjort hela dagen och eftersom ellis inte är någon ute kille i dagsläget så har vi vart inne och hållit oss undan snöyret..... dock skickade jag ut alla barnen nu efter middan med sin far, så jag kunde i lugn o ro betala lite räkningar....vilket jag helst inte hade gjort, men ett ont måste!!

nu hör jag min grinande, arga  sockertopp på nedervåningen, så det är väl bäst att gå och försöka få ett vettigt ord ur henne o försöka få henne att sansa sig lite.....blir en tidig kväll kanske?

KRAM och all styrka till mig!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Inte lätt m trots! Vet hur jag själv var som liten haha :) Hoppas det lättar lite snart, sen kanske hon blir en jättesnäll tonåring ist för att hon gör bort allt nu. Hoppas kan man ju, eller hur? :)

2010-10-27 @ 15:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0