Bort NUUUUUUUUUUUUUUU...

DUMMA  DUMMA snuva..... försvinn nu.... är sjukt less!!!!!

Har ju träning på måndagar men skippade det för lungorna är totalt kass....fick istället en lååång promenad i skogen på exakt 7 km när jag kom hem från jobbet, uppfriskande i höstvädret!

sen var det hemmet som stodi fokus....har ju vart borta 14 timmar ;)

nu sitter jag o tröst äter i soffan framför biggest loser o tycker att mina extra kg igentligen inte gör någe... :)

vi har äntligen börjat städa ut ur toan, så imorgon ska jag städa toan uppe så jag kan fortsätta flytta upp grejor....  om 2 helger har vi bestämt att vi ska juta på toan.... 

vi måste ju få klart det vi dragit igång me snart...... är lite less på att det ser ut överallt ;)

nä nu ska jag återgå tillmina ostkrokar PÅ EN MÅNDAG!!!!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0