Lussebak!

På fm så bakade jag o ellis både lussebullar o saffransbullar, mums va gott!!!!!

när sedan ellis min lilla inneliggare skulle sova så var det sååå fint väder-14 så jag tänkte prova kasta honom i vagnen o gå rundan, han somnade ganska fort MEN vaknade av skrik o hysteri precis när jag kom hem helt otröstlig....  provade att lägga honom direkt i sin säng men som sagt hysterisk, så jag tog honom till våran säng o försökte lugna den lille..... tillslut gav han med sig o slutade att vara så hysterisk.....

dock så ville han ju inte sova någe mer :/  30 minuter.... japp, vi får se hur trevlig denna kväll blir... lär nog vara en T R Ö T T  kille!!!!

så denna eftermidda går åt till att gosa o leka....
william vill inte göra matten, han är för trött säger han.... som att han kommer att bli piggare.... pappa är bättre säger han.... jaha, kanske för han räknar för mke åt honom :p

städa sitt rum skulle han gjort oxå så vi kan sätta upp advent stjärnan där oxå.... men han är så seeeg då han kommer hem från skolan..... suck!

ska laga en god kyckling rätt till middag, igår var det barnens dag o idag får vi vuxna lite godare medans jag kommer att få tvinga i kidsen lite nyttigt.....

tvättstugan har svämmat över med R E N tvätt så det skullle behövt ta sig in i garderoberna....
länktar mäst till soffan o lite lugn o ro....hmm

imorgon ska jag på utbildning halva dagen, gymmet o sedan ridskolan :))

så ha en bra avslutning på denna dag och en bra onsdag!!!

KRAM PÅ ER!



jag önskar mig.....

barnen studerar julklappsboken från barnenshus.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0