Länktar till gymmet...

...nu känns det bättre me den lång dragna förkylningen.... bara slem o snor på morgonen kvar men känner mig piggare :)

I torsdas var jag ju till skellefteå, prov red hästen men det visade sig vara allt för mke jobb me den, alltså den var inte utbildad nå eller inte ens hoppad me så jag tror inte det blir någe!!!!

Men sen så han jag även shoppa lite....  hittade massa tyg som jag ska sy en julklapp av till sandra, om det nu går men hoppas att jag kan plocka fram den kreaktiva sidan hos mig, för den finns faktist där :)

sen hittade jag julklapparna till ellis :) o en till sandra!

Handlade på maxi o hem, var hemma halv 8, tror jag o då anlände just tomas o barnen som varit på kalas hos emme..... en stressig kväll för att skynda få isäng alla trötta barn o plocka in i kylen osv..... det var skönt att landa i soffan då allt var förberätt inför fredagen......

freda morgon var planen att det skulle vara fotografering på ellis dagis så vi klev upp lite tidigare o krusade håret på sandra o fixade oss fina....   w o s åkte me bussen o jag o ellissom för övrigt hadeen kass morgon då han var på värsta arga humäret o vägrade äta nått.... skulle precis åka halv 9 då dom ringer o säger att fotografen är sjuk...... SUCK!!!

jaja, vi fick ju vara fina hemma för en gångs skull :)

vi tog o begav oss en oplogad runndning med barnvagnen- pust
 
sen lunch ,  och sovtid.... jag tog också några välbehövliga minuter på soffan, sen kom barnen o ulrika med tjejerna kom o fikade o lekte liten stund!

Middag hos farmor som fyllt 72 i torsdag satt fint sen kvälls mys med barnen framför tv'n o morötter, päron, druvor, chips o dipp och ett glas vitt!!!!

I dag är en ny dag- närmare bestämt lördag,  vi skulle fått sovmorgon om inte tomas ställt väckaren på 6, o klev upp... självklart vaknade jag oxå men låg o halv slumrade tills kl 7 då sandra vaknade.... vi låg o myste sen kom w halv 8 och tills sist steg jag upp o väckte ellis kl 8.......
frukost o nu leker vi..... 

sen blir det kalas för sandra i gladaberg, jag åker då o hjälper ulrika i hällnäs med hennes häst en stund innan jag åker o hämtar prinsessan igen.....

ska sen försöka få till en god middag med lövbiff :)

Och i kväll händer inte så mke, mys o gos med mina älsklingar kanske ;)


MAMMA, 26 FEBRUARI- VILL DU VARA BARNVAKT DÅ??????   ( Efter ellis kalas..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHA, vilken optimist du är, tror du att jag vet nu om jag är ledig då, innan dess lär vi väl ha fått nytt schema ca 25 ggr. kom igen i slutet av jan...

2010-11-13 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0