Inga inladdade kort...

....än på datorn, ni får hållas till tåls ;) men jag lovar att det är några härliga kort ni kommer att få se så småningom!!!!

igår blev det alltså stan, vi blev barnfattiga.... bara sandra följde me,  vilken skillnad :O
trevligt att träffa tomas släkt oxå som man inte träffar allt för ofta.....

julklappar  och lite annat onödigt följde me hem :)

Hemma var dax för dom små att zzzz, sandra fick se tv omysa en stund först....


idag har jag städat lite på fm, sen bakade jag pizza till lunch, elias åt o åt o åt.....
sandra åt knapt någe....??? ja dessa barn, man blir aldrig riktigt klok på dem!!!!

sen har jag nu varit ute i stallet..... japp, jag har städat undan lite o förberett på att det kanske kommer en häst i veckan :p

nu väntar jag på att lillebror ska vakna sen ska jag förbereda inför jobbet....måste väl knega lite så vi har råd att leva :)  william o sandra är med pappa o morfar nere på sjön, dom plogar bana o kör fyrhjuling. samt åker skridskor!!!!   härliga vinter.....

Nu säger jag hej från mig, hoppas din helg varit bra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0