Hjärngympa, muskelgympa och mungympa...

...hade jag verkligen igår.... (läs: utbildning, tränat på gymmet o haft ridlektionerna ;)
låång dag och skönt att landa i soffan me varmchoklad o smörgås!!!

idag har det varit -15 men sniit sketa kallt så det har blivit en innedag för oss, vi har eldat o myst, jo damsugit är väl det enda nyttiga jag gjort... men har sparat det bästa till ikväll(?) tvätten!!!

hade önskat att det blev en resa till skelefteå i daf men det blev det inte.... siktar ist att det blir på tisdag em då kan fröken i fråga oxå följa me :)

snart första advent oxå...... man måste väl besöka vindeln och den fasansulla stora julskylltningen ;)
husvisning på det vita har vi på söndag oxå.....
kanske ska klämma in lite glöggmys på lördag kväll me alla unga i byn som kommer''hem''....
men den största delen av helgen så befinner jag mig på jobbet....tyvärr!!!!

SÅ TREVLIG HELG PŨER ALLA VÄNNER!!!


en liten låd unge!!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Blir spännande och se vad ni har hittat till Sandra. Hoppas du hittar en egen snart. Idag har det verkligen varit rackarns kallt. Skönt med inne dag! :) Ha en trevlig jobbar helg!

2010-11-25 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0