Äntligen FREDAG!!!!

Sandras finger ser då okej ut!  vilket känns skönt!!!

ellis drog sovmorgon till 10 över 8 , vilket var skönt för då han jag få barnen me skolbussen samt äta frukost i lugn o ro :)
sen blev det lek i grann huset samt lunch, sen gick vi hem o sovde en stund, eller jag satte mig i soffan med fotoalbum i knät för att börja sätta in alla 800 kort som ska in.... jag hann 1 :) måste tillägga att jag gjorde fel så jag var tvungen att göra om....suck!

sen har jag försökt att städa i hallen medans ellis har damsugat där ;)

Tacos till middag, gott o enkelt, william o sandra hjälpte till o skära alla grönsaker!

Lite syskon bråk så här på kvällskvisten .... jätte trevligt!

Sen har jag klippt min prinsessa oxå :) kort skulle det vara och kort blev det!

Imorgon blir det stan, tack snälla mamma som tar ellis, han gillar dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0